Οι Καλύτερες Ιδέες για E-Shop το 2022

Stock photo of the Business Man with a credit card by rupixen
Photo by rupixen.com / Unsplash

Είναι γεγονός πια ότι πολλές επιχειρήσεις αποφασίζουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους και στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή αποκλειστικά σε αυτό. Πολλοί από εμάς προσπαθούμε να βρούμε ιδέες οι οποίες μέσα από την υλοποίηση τους θα μας οδηγήσουν στην onlineεπιτυχία της επιχειρηματικής μας ιδέας. Βέβαια, η εύρεση εκείνης της επιχειρηματικής ιδέας που μας γεμίζει έμπνευση και δημιουργικότητα είναι δύσκολη διαδικασία. Στόχος του παρακάτω άρθρου είναι να μας καθοδηγήσει να βρούμε εκείνη την ιδέα που μας εκφράζει και μας παρακινεί να προβούμε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένω να επιτευχθεί η υλοποίηση της.

Τι πρέπει να προσέξουμε όμως κατά την επιλογή του προϊόντος το οποίο θα αποτελέσει και το αντικείμενο της επιχειρηματικής μας ιδέας για e-shop;

1.     Είναι ικανό να οδηγήσει και σε συνδυαστικές πωλήσεις «cross-selling»; Με τον όρο αυτό εννοούμε ότι ένα προϊόν συνδυάζει πώληση και με κάποιο συμπληρωματικό προϊόν που είναι επίσης απαραίτητη η αγορά του.

Με τον τρόπο αυτό, δίνεται η δυνατότητα για αύξηση των πωλήσεων και για επέκταση της προϊοντικής ποικιλίας που θα μπορεί ο πελάτης να αγοράσει στο e-shop. Οι προσθήκες των συμπληρωματικών προϊόντων βοηθούν και τον πελάτη ώστε να μην ψάχνει και σε άλλα e-shopsμε αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται η ευκολία και η ταχύτητα των αγορών του από ένα μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για παράδειγμα, ένα ηλεκτρονικό e-shopτο οποίο διαθέτει φωτογραφικές κάμερες είναι απαραίτητο να διαθέτει και ευρεία ποικιλία ανταλλακτικών και συμπληρωματικών εξαρτημάτων διότι με αυτό τον τρόπο ο επισκέπτης μπορεί να προβεί σε αγορά κάποιων από τα παραπάνω τα οποία δεν τα είχε αντιληφθεί ότι τα χρειαζόταν.

2.     Είναι σημαντικό τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο e-shop να διαθέτουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που απαιτούνται για την ολοκληρωμένη πληροφόρηση του πελάτη/επισκέπτη.

Ο λόγος είναι ότι ο πελάτης μπορεί να συγκρίνει και να αντιληφθεί το προϊόν εκείνο το οποίο ανταποκρίνεται στην κάλυψη της ανάγκης του. Ένας συμπληρωματικός λόγος είναι ότι μέσα από την περιγραφή των προϊόντων και την χρήση των κατάλληλων keywords, η Googleμπορεί να εμφανίζει το e-shop μας ψηλά στα αποτέλεσμα αναζήτησης του χρήστη με αποτέλεσμα να ξεχωρίσειέναντι του ανταγωνισμού. Η ανάγκη για περιεχόμενο είναι επιτακτική και βοηθάει στην διάκριση του e-shop. Προσφέρει αξιοπιστία στο χαοτικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου-καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία ενός e-shop.

3.     Η επιλογή του e-shop και της κατηγορίας που θα το εμπλουτίσει θα πρέπει να μας αρέσει και να μας γεμίζει με ενθουσιασμό.

Εάν τα προϊόντα που πουλάμε ηλεκτρονικά μας αρέσουν τότε θα υπάρχει πάντα ο ενθουσιασμός για να βρούμε καινούρια προϊόντα που θα εμπλουτίσουν το e-shopμας. Εάν δεν υπάρχει ο ενθουσιασμός για τα προϊόντα, τότε μπορεί να μην φανεί στην αρχή αλλά σε βάθος χρόνου θα εμφανιστεί πρόβλημα. Όταν τα προϊόντα που πουλάμε μας αρέσουν, θα είμαστε διατεθειμένοι να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και να θέλουμε να είμαστε μέσα σε αυτές.

Η ανανέωση του περιεχόμενου και η επέκταση της προϊοντικής κατηγορίας συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων. Ειδικότερα, στον κλάδο της τεχνολογίας στον οποίο διαδραματίζονται συνεχόμενες αλλαγές, απαιτείται η παρακολούθηση των νέων προϊόντων που διοχετεύονται στην αγορά και επομένως απαιτείται η ένταξη τους στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

4.     Η υψηλή ζήτηση για προϊόντα πρέπει να εξετάζεται. Η ζήτηση για προϊόντα από τους πελάτες αποτελεί στοιχείο για την επιτυχία του e-shop. Το πιο συνηθισμένο λάθος κατά τη δημιουργία ενός e-shop είναι ότι τα προϊόντα που επιλέγονται για πώληση χαρακτηρίζονται για την ποιότητα τους και την ανταγωνιστική τους τιμής παρόλο αυτά, δεν υπάρχει η πρόθεση του πελάτη για αγορά.

Ένα ενδεχόμενο είναι ότι ο πελάτης μπορεί να μην γνωρίζει για την ύπαρξη του εν λόγω προϊόντος ή δεν ανταποκρίνεται στην άμεση κάλυψη της ανάγκης του. Επομένως, είναι σημαντικό να λαμβάνεται υπό όψιν και η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών καθώς και η εύρεση εκείνων των προϊόντων που προτίθενται να αγοράσουν μέσα από ένα e-shop.

The journey of starting a new online business
Photo by Roberto Cortese / Unsplash

Πώς θα βρούμε όμως τις καλύτερες ιδέες για τη δημιουργία e-shop;

Παρακάτω παρουσιάζουμε τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει και να αναζητήσει ιδέες για το e-shop του

Μέσα από το ξεφύλλισμα των περιοδικών μπορεί κάποιος να αντιληφθεί τις μελλοντικές τάσεις για ζήτηση προϊόντων. Για παράδειγμα, κάποιος που θέλει να ασχοληθεί με τον τομέα της τεχνολογίας και τα τεχνολογικά μέσα, μπορεί να αντιληφθεί ότι οι επικείμενες τάσεις για εύρεση προϊόντων σε e-shop είναι τα είδη εικονικής πραγματικότητας και τα wearable gadgets.

Μπορείτε επίσης, να εγγραφτείτε σε ενημερωτικά δελτία διάφορων blogsπροκειμένω να ενημερώνεστε πρώτοι για τις νέες τάσεις. Η άμεση ανταπόκριση στις συνεχόμενες αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών βοηθά στην επιτυχημένη ανάπτυξη ενός e-shop.

Αν σας ενδιαφέρει η μόδα και οι τάσεις μπορείτε να δείτε περισσότερα στο grotesque.gr

2.     Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών μέσα από το Google keyword planner

Μέσα απο το εργαλείο αυτό, μπορεί κανείς να βρει τις συχνότερες τάσεις που αναζητούν οι χρήστες του Διαδικτύου. Μέσα από τη μελέτη αυτή, μπορεί κάποιος να αντιληφθεί τι είναι αυτό που αναζητούν οι χρήστες και επομένως, την κατηγορία προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες τους. Μέσα από τη διαδικασία αυτή, εξάγονται συμπεράσματα για τη ζήτηση προϊόντων, την αντίστοιχη πρόβλεψη τους και σχετικές ιδέες με τις οποίες μπορείς να ξεκινήσεις.

Το εργαλείο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό καθώς συμβάλλει στην ανίχνευση των τάσεων. Προβλέπει πόσο πολύ οι χρήστες ενδιαφέρονται για τα προϊόντα του e-shop σας. Έχει παρατηρηθεί ότι διάσημα προϊόντα τα οποία είχαν την αναγνώριση των καταναλωτών απαξιώθηκαν διότι οι πελάτες έχασαν τον ενδιαφέρον τους για αυτά. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα του Google Trends είναι ότι προσφέρει όρους σχετικούς με την αναζήτηση.

Επομένως, εάν το προϊόν για το οποίο κάνετε αναζήτηση έχει πτωτική πορεία, μπορείτε να κοιτάξετε τις αντίστοιχες αναζητήσεις. Τέλος, το εργαλείο αυτό προσφέρει φιλτραρισμένες αναζητήσεις βάσει της γεωγραφικής τοποθεσίας και συγκρίνει προϊόντα σύμφωνα με τα επιθυμητά φίλτρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα φιλτραρισμένης αναζήτησης είναι «Τι έψαχναν περισσότερο οι Έλληνες το Δεκέμβριο του 2020- χριστουγεννιάτικα στολίδια ή επίσημα ενδύματα;»

Εάν αναρωτιέστε ακόμη τι e-shop να ανοίξετε παρακάτω θα βρείτε επιπλέον συμβουλές βασισμένες στα ελληνικά δεδομένα που ενδεχομένως θα σας βοηθήσουν ακόμη περισσότερο για να καταλήξετε στην κατηγορία προϊόντων.

Έντονος ανταγωνισμός επικρατεί στον τομέα της πώλησης τεχνολογίας και κυρίως κινητών τηλεφώνων. Βέβαια, η πώληση αξεσουάρ κινητής είναι μια πολύ μεγάλη αγορά με πλήθος προϊόντων, όπως θήκες κινητών, hands free, προστασίες οθονών κλπ με αρκετό καλό περιθώριο κέρδους και χωρίς συνθήκες έντονου ανταγωνισμού.

Ο κλάδος της ένδυσης και της υπόδησης είναι αρκετά ανταγωνιστικός όμως η εξειδίκευση του e-shop μπορεί να προσφέρει επιτυχία σε αυτούς που θα επιλέξουν να δραστηριοποιηθούν. Για παράδειγμα, τα ρούχα σε μεγάλα μεγέθη, τα παιδικά ρούχα και τα ταξιδιωτικά είδη επιτρέπουν να αποκτήσετε μερίδιο της πίττας και να καταφέρετε να διακριθείτε από τα μαζικά e-shops. Φυσικά μπορείτε να βρείτε πολλές ιδέες κάνοντας αναζητήσεις online, και ρίχνοντας μια ματιά σε ανταγωνιστικά ηλεκτρονικά e-shop.

Τα είδη σπιτιού και διακόσμησης αποτελούν υποσχόμενο τομέα για τη δημιουργία e-shop. Μερικοί λόγοι είναι ότι υπάρχει έντονη ζήτηση, μεγάλη αγοραστική δύναμη και απαιτείται χαμηλό budget για το ξεκίνημα του e-shop. Οι πελάτες μπορούν να τοποθετούν τις παραγγελίες τους και εσείς με τη σειρά σας στον προμηθευτή. Βέβαια, στο σημείο αυτό αξίζει να τονιστεί η εύρεση αξιόπιστων προμηθευτών εξασφαλίζει την αξιοπιστία του e-shop.

Συμπερασματικά, η εύρεση της κατάλληλης ιδέας για τη δημιουργία ενός e-shop δεν είναι εύκολη διαδικασία και απαιτείται συστηματική έρευνα για άντληση πληροφοριών. Μπορείς να δείς στο παρακάτω άρθρο μας κάποιες επιπλέον πληροφορίες για τα πρώτα βήματα που θα πρέπει να κάνεις.

Τα πρώτα βήματα για να ξεκινήσεις ένα eshop
Όλοι το έχουμε σκεφτεί. Βλέπουμε τόσα μικρά και μεγάλα eshop και πολλές φορές αναρωτιόμαστε πόσο εύκολο θα ήταν να ανοίξουμε το δικό μας eshop και να ξεκινήσουμε να πουλάμε τα προιόντα μας σε όλο τον κόσμο; Στο άρθρο αυτό απαντάμε.

Η υλοποίηση, όμως, της δημιουργίας τουανταμείβει την όλη διαδικασία της έρευνας. Η Shiplemon είναι εδώ για να σας προσφέρει τις υπηρεσίες της όσο αφορά την αποστολή και την παρακολούθηση όλων των παραγγελιών σας μέσα από την εξειδικευμένη της πλατφόρμα.

Τέλος είναι σημαντικό αφού βρείτε την κατάλληλη ιδέα να βρείτε σχετικά κανάλια στα οποία μπορείτε να προωθήσετε τα προιόντα σας. Δείτε παρακάτω το Etsy για να πάρετε ιδέες για τα σχετικά προιόντα που είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα.

Εtsycom shop - Πώς να ξεκινήσεις να πουλάς στο Etsy
Εtsycom shop - Μάθε πώς να ξεκινήσεις να πουλάς στο Etsy και να βγάλεις revenue απο το Etsy shop σου

Βρήκα ιδέα για το eshop μου! Πως στέλνω τα δέματά μου;

Αφού αποφασίσεις τι θα πουλάει το eshop σου το επόμενο βήμα είναι να χρησιμοποιήσεις το ShipLemon για να κάνεις τις αποστολές των δεμάτων σου

Το Shiplemon σε βοηθάει να οργανώσεις τις αποστολές σου, να κουμπώσεις το eshop σου δωρεάν με την πλατφόρμα μας και να δημιουργήσεις τις ετικέτες αποστολές σου εύκολα και γρήγορα!

7 ασυνήθιστες Ιδέες για ηλεκτρονικό κατάστημα
Ψάχνεις ιδέες για το νέο σου ηλεκτρονικό κατάστημα; Στο πρόσφατο άρθρο μας μπορείς να δεις 7 ιδέες για να ξεκινήσεις και πώς μπορείς να βρεις ακόμα περισσότερες ιδέες
Τα 10 καλύτερα Ελληνικά e-shops
🤔 Ψαχνεις τα καλύτερα Ελληνικά e-shop;🛍️ Δες τη λίστα που ετοιμάσαμε με τα καλύτερα e-shop της Ελληνικής αγοράς
ShipLemon

ShipLemon

Athens, Greece

Μάθε τα τελευταία νέα για το Shiplemon.com και κάνε τις αποστολές εύκολες και γρήγορες!



Στείλε το δέμα σου σήμερα μεσω του Shiplemon.com
Κάνε κλίκ