ERP - Ο απόλυτος οδηγός για eshop

Ας ξεκινήσουμε απο τα βασικά. Τι σημαίνει δηλαδή ERP, και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση και το eshop σου.

Το ακρωνύμιο ERP προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Enterprise Resource Planning, δηλαδή  "σύστημα επιχειρησιακού σχεδιασμού".

Με πολύ απλά λόγια το ERP  είναι ενα σύστημα λογισμικού το οποίο διαθέτει διάφορες λειτουργίες που μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να διαχειριστεί τις καθημερινές λειτουργίες της κάνοντάς τη πιο αποδοτική.

Πως μπορεί ενα σύστημα ERP να βελτιώσει τη λειτουργία του eshop μου;

Ενα σύστημα ERP, αποτελείται από επιμέρους ενσωματωμένες εφαρμογές (γνωστές ως modules), τις οποίες η επιχείρηση αξιοποιεί για να συγκεντρώνει, να αποθηκεύει, να διαχειρίζεται και να ερμηνεύει δεδομένα για πολλές (ιδανικά όλες) από τις δραστηριότητές της. Μερικά από τα modules ενός συστήματος ERP είναι:

  • Εμπορική Διαχείριση
  • Οικονομική Διαχείριση
  • Έσοδα-Έξοδα
  • Γενική Λογιστική
  • Διαχείριση Παγίων
  • Διαχείριση Αποθήκης  (πχ για ένα eshop)
  • Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων (HRM)
  • Μισθοδοσία
  • Διαχείριση Διανομής
  • Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας
  • Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων (CRM)
  • Διαχείριση Λιανικής
  • Προϊοντικός Σχεδιασμός
  • Διαχείριση Παραγωγής
  • Διαχείριση Υπηρεσιών
  • Χρηματοοικονομική Λογιστική
  • Πωλήσεις
  • Marketing
  • Τιμολόγηση

Έτσι με την χρήση των παραπάνω modules ενα ERP σύστημα μπορεί να κάνει ενα eshop πολύ πιο αποδοτικό, να αυτοματοποιήσει πολλές (αν όχι όλες) απο τις καθημερινές διαδικασίες και τελικά να αυξήσει το κέρδος της επιχείρησης.

Χρειάζεται να εγκαταστήσω όλα τα παραπάνω modules για το eshop μου;

Η απάντηση είναι οχι. Αυτό είναι και το πολύ θετικό με τα modules που υποστηρίζουν τα πιο συχνά ERP συστήματα. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα modules αυτά λειτουργούν ανεξάρτητα.

Ετσι, για παράδειγμα, ένα κατάστημα που δραστηριοποιείται μόνο στην πώληση προϊόντων online (είναι δηλαδή ενα eshop), μπορεί να εγκαταστήσει μόνο τα modules που αφορούν τις λειτουργίες με τις οποίες σχετίζονται με την πώληση προϊόντων στο eshop, όπως τη λογιστική, τη διαχείριση αποθήκης και των παραγγελιών. Από την άλλη, ένα εργοστάσιο χρειάζεται και διαχείριση παραγωγής, πρώτων υλών και προμηθευτών οπότε εκεί θα χρειαστούν περισσότερα απο τα modules που αναφέραμε για να γίνει ακόμα πιο αποδοτική η διαχείρηση.

Πως μπορώ να διασυνδέσω το ERP μου με εταιρείες κούριερ;

Το weship.gr ασχολείται με την αποστολή δεμάτων για eshop και μπορεί να διασυνδέσει τόσο το διαχειριστικό εργαλείο του eshop σου (πχ το woocommerce, magento ή οποιδήποτε άλλο χρησιμοποιείς) αλλά και το ERP σου έτσι ώστε αυτόματα να στέλνεις τα δέματά σου, να δημιουργείς τις αποστολές σου

Εαν σε ενδιαφέρει διασύνδεση με το eshop σου δές τις πλατφόρμες που υποστηρίζουμε στο παρακάτω link:

Διασύνδεση eshop με εταιρεία κούριερ - weship.gr
Το weship.gr διασυνδέει το ηλεκρονικό κατάστημά σου με τις μεγαλύτερες κούριερ για αποστολές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με plugins και API

Εαν σε ενδιαφέρει διασύνδεση custom ή με τα γνωστά ERP που υποστηρίζουμε επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected] για να κανονίσουμε μια συνάντηση και να συζητήσουμε πως μπορούμε να διασυνδέσουμε το ERP του eshop σου με όλες τις Ελληνικές κούριερ. Δές παρακάτω κάποιες απο τις συνεργαζόμενες εταιρείες που μπορούμε να διασυνδέσουμε στο eshop σου με το ERP της επιλογής σου!

Συνεργαζόμενες courier - weship.gr
Το weship.gr συνεργάζετε με εταιρείες μεταφορών και κούριερ για να κάνει τις αποστολές εύκολες και γρήγορες!

Πως μπορώ να κάνω γέφυρα ERP με Eshop;

Επικοινωνήστε μαζι μας για να σας προτείνουμε τις καλύτερες λύσεις!

Γιώργος Αυγενάκης

Γιώργος Αυγενάκης

Το ShipLemon είναι η μεγαλύτερη πλατφόρμα διαχείρισης αποστολών στην Ελλάδα. Βάλε σε τάξη τις αποστολές σου σήμερα!

Μάθε τα τελευταία νέα για το Shiplemon.com και κάνε τις αποστολές εύκολες και γρήγορες!



Στείλε το δέμα σου σήμερα μεσω του Shiplemon.com
Κάνε κλίκ